Gräsänka och stughäng

Precis som rubriken skvallrar om så är jag från och med idag och några dagar framåt gräsänka. Tobbe ska åka till fjällen och jag blir hemma pga jobb. Saknar honom redan fast han inte har åkt än, jag är lite knäpp jag vet haha. 
Har inga som helst speciella planer för helgen, skulle vara skönt att ta en promenad så får se hur det blir med det. Annars så kanske jag tar en latkväll och spenderar den i soffan. Vi började förresten kolla på en ny serie igår, Girl Boss, bra skit! Knäpp och rolig så den rekommenderar jag!

Här är två bilder från stughänget förra helgen, mysigt dygn även om det just bara blev ett dygn, hade lätt kunnat stanna lite till men vad gör en när tiden inte räcker till? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0