God morgon

God morgon på er (jag har iofs snart varit vaken i två timmar men ändå)! Strålande vinterväder idag, synd att sambon åkt på en förkylning annars så hade jag föreslagit en skidtur. Jag kommer ägna dagen åt att ta bort ljusstakarna och byta gardiner (tog bort alla tomtar tidigare i veckan), kanske läsa lite i Keplers nya bok, och ikväll är tanken att jag ska ge mig i kast med ett träningspass. Mage, rumpa, lår i en timme, kan ju undra om en kommer kunna gå efter det. We´ll see!
 
Var hem till mamma och pappa igår kväll och grattade mamma på födelsedagen. Bjöds på god middag, och efter det, smörgåstårta och brownie (typ brownie). Behöver kanske inte säga att jag rullade därifrån sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0