Orden försvann

Känns som att jag har tusen saker att skriva om och dela med mig av, samtidigt som jag inte har någonting alls att skriva. Orden tar liksom slut när jag sätter mig här? Konstigt. 
En dag kvar till helg, jag tror att det kan bli en bra en. Vi har ingenting speciellt planerat förutom att fira "svärfar" på lördag. Håller tummarna för att solen kikar fram, det skulle vara underbart!
 
Har tittat på första avsnittet av serien Bron nu ikväll,verkar vara ganska bra. Såg att det fanns tre säsonger så ja, lite efter men vad gör väl det. Vi har även kikat igenom lite bilder från Skiathos, åh, längtar verkligen utomlands nu! Vi får se vad framtiden har att erbjuda!
Hittade en bild på mig själv från Tobbes mobilarkiv. Sista morgonen på vår Hälsingeleden-tur för några år sedan. Redigt trött när vi kom fram till Harsa kan jag lova, en väldit mysig tur dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0