Girlboss

Jag och Tobbe kollade på vad jag tror var sista avsnittet av Girlboss igår. Bra serie! Knäpp, rolig och massa girlpower, me like! Får se vilken nästa serie blir, om vi ska ge oss i kast med OITNB, har hört mycket bra om den men har fortfarande inte sett ett endaste avsnitt. 
 
Regnet stod som spön i backen imorse när jag skulle åka till jobbet och det regnar fortfarande lika ihärdigt. Verkar bli en regnhelg det här tyvärr vilken känns lite trist men lite mysigt också. Lite tråkigt då en inte får så stor lust att vara ute, ska försöka hitta på något roligt i helgen ändå tänker jag!
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

Superbra serie!! Sträckkollade denna!! :)

Svar: Kan inte annat än hålla med:D
Johanna

2017-08-04 @ 10:30:39
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0