Ett inlägg tillägnat mig själv

Lånar sambons dator och tänkte passa på att dänga upp ett par bilder på mig själv i bloggen, som han har fotat. Blir inte av så ofta att jag fotar mig själv så passar på nu när jag har tillgång till hela hans arkiv.
 
Börjar med några bilder från Nya Zeeland, här en bild från Fylke. Hobbitarna var på äventyr någon annanstans just den dagen så några sånna såg vi inte till. Men mer om det en annan gång. 
Glasspaus i en park i Turangi, NZ. Asgod glass för övrigt, jordgubb (om det inte va hallon) och citron!
En camping i Wellington. Dom hade hästar och en åsna! Vilket väl var det enda som va bra faktiskt.
En till campingbild, men här befann vi oss i Mossburn, en hel massa mil söder om Queenstown. JAG FICK MATA FÅREN! Ååh jag älskar får♥
Svampbild från i höstas, nånstans i Hälsingeskogarna. 
Avslutar med en bild ifrån december månad. Vi besökte fjällen, närmare bestämt Messlingen över en helg och fick se lite vinterlandskap innan jul i alla fall. 
 
Så, det var allt för denna gång, kanske värt att göra om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0