Yogatisdag

Ikväll väntar ett pass yoga på Bergshotellet i Järvsö vilket jag ser fram emot. Kanske lite galet att åka till Järvsö för att yoga, men nu är det så (åker dit och dansar på onsdagar också, men det är till största del beroende på att det inte finns Afropower i Bollnäs, + att jag tycker att den som håller i dansen i Järvsö är mycket bättre än dansledaren/läraren/undervisaren (?) i Bnäs). Brukar även hänga lite hos päronen på tisdagarna innan o efter yogan (dom förser mig med mat o husrum, det är till att ha det bra!) så då får jag träffa dem mitt i veckan sådär, + Annelen också eftersom hon hänger med och tränar! Ska erkännas att det är lite jobbigt att åka emellan ibland, men än så länge så är det värt det!
 
Dagarna knatar på och det dröjer väl inte innan björklöven lyser knallgröna i vårsolen. Ja jag vet, bara januari än men det går ju så fort! Och fem plusgrader idag hjälper ju inte direkt till att bevara vinterkänslan. Vaknade till taktropp imorse vilket fick mig att helst av allt vilja dra täcket över huvet, ge mig -15 istället tack för jag vill inte att snön ska försvinna redan! Det har ju inte ens varit snö i en månad.
Den här bilden tog jag några dagar innan nyårsafton, blank is perfekt för skridskoåkning, och "vårat" hus som skymtar i bakgrunden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0