Välkommen 2016

Den fjärde dagen på det nya året har redan tagit sin början, tiden fortsätter att gå fort! Jag har haft en väldigt bra julledighet med familj, god mat, fina klappar, mys i massor och stilla ro och frid. Har faktiskt lyckas med att ta det lugnt, brukar ha svårt att känna att jag inte MÅSTE göra saker men nu har det gått bra. Jag lär mig! 
Fördelen när det inte är någon snö på marken (japp, en grön jul blev det) är att det går att åka skridskor på sjön som vi bor vid. Så där har vi spenderat några timmar under ledigheten. Roligt att åka trots lite ömma fötter och dålig teknik! Nu dalar det dock flingor utanför fönstret så vi får se om det blir någon mer skridskoåkning på sjön, eller om det blir på bandyplan om vi ska åka fler gånger. 
 
Känns väldigt bra att onsdag är en röd dag, veckan känns lite (lite) lättare då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0