Onsdag den 17:e februari

Onsdag kväll vilket vanligtvis betyder afrodans, men inte ikväll. Känner av en liten förkylning (liten ja, för stor ska den då inte bli!) så hänger i soffan ikväll istället. Inte jätteglad över det, men känns som ett klokt beslut. + att katterna nog är lite glada i alla fall eftersom dom får sällskap. Har dålig koll över vad som visas på tv:n ikväll men funderade på att leta rätt på en film på Viaplay som jag kan kolla på, alternativt så dyker jag in i boken som jag läser för tillfället. Klockan är ju inte så mycket så borde hinna med både och i och för sig. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e kul o köra afro :)

Svar: Ja, jättekul!
Johanna

2016-02-18 @ 02:12:35
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Caroline

Trist att vara sjuk! Hoppas du hunnit bli frisk nu!

Sv; Ja nu har mina två favoritbyxor gått sönder på kort tid. Så typiskt :p Bara att handla nytt :)

2016-02-23 @ 17:37:36
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0