Hej från sjukstugan

Sjukstugan fortsätter även om jag känner mig piggare nu. Vilken kan bero på att jag gjort i princip ingenting alls aktivt i två dagar nu, vilket är jobbigare (i alla fall för mig) än vad det låter. Har kollat på film och serie, läst bok, druckit te, målat, bläddrat i tidning. Snoret är inte lika påtagligt längre och det kittlar inte lika mycket i halsen, så det verkar ha hjälpt åtminstone. Ska fortsätta kvällen i soffan har jag tänkt, har dock inte bestämt helt vad den ska bjuda på. Ett avsnitt av Vampire Diaries och lite mer bokläsning kanske?
 
I brist på annat så bjuder jag på några bilder från en fin dag i oktober förra året. Strålande sol och en tur till en tjärn i fint sällskap. 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Härliga bilder! Krya på dig!

Svar: Tack!:)
Johanna

2016-02-21 @ 20:12:23
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0