Inte vilken fredag som helst

Idag är en alldeles lagom fredag, lagom på jobbfronten och sen blir den superpepp såklart! Jobbar till 11:30 idag och sen blir det en tur till Gävle. Kanske måste köpa en tröja på HM, kanske. Och ikväll så har vi bjudit hem några kompisar på middag och, om vi känner för det, filmmys. Hur bra som helst!
 
Testade ett nytt recept på kladdkaka igår (måste ju ha efterrätt tills ikväll ju) och om den blev god (jag har inte tjuvat en endaste liten bit!) så kanske jag delar med mig av receptet.
 
Trevlig fredag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Finaste byxorna ju :D

Haha ja jag märkte det :p Skulle ha fotat när glaset var fullt istället ;D

2015-01-26 @ 12:08:54
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0