Countdown

Ja vad ska man säga, nu har nedräkningen börjat på allvar. Inte många dagar kvar innan vi beger oss till NZ, hur grymt?! Försöker hålla förväntningarna på resan på en lagom nivå, ja ni ser ju på bilderna nedan. Fullt realistiskt. Eh, kanske ska komma ihåg att ställa in mig på att det faktiskt kan regna. Och en spegelblank sjö, ja det är ju inte varje dag det händer. Och delfiner, det är ju vilda djur så dom kommer ju och går precis som dom vill (som katter alltså, passar det inte så får det va). Ett får, jag hoppas jag får se ett får i alla fall (eller ja, jag vill se en hel äng med typ tusen får!), eftersom dom är så söta. Veet att det inte är nå speciellt med får, ser man ju lite titt som tätt men jag älskar får.
Bilder från google bildsök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0