Förra fredagen

Här spenderade jag en del av förra fredagskvällen. På Stenegård och Karlsgårdsspelen. Mysig kväll trots myggorna som surrade. Har varit på spelen en gång tidigare men det var väldigt länge sen, när jag fick på låg- eller mellanstadiet. Kan rekommendera att åka dit (nästa år i sånna fall, för nu är det slut för säsongen) dock så var spelet bara en timme, kunde ha hållit på lite längre kan jag tycka eftersom det var så mysigt att sitta där och lyssna. Men rekommenderas ändå.
 
Ikväll ska jag och T till fina kompisar på middag, bra fredagskväll med andra ord!
 
Obs obs ser ju spökligt tomt ut på bilderna men det var fler människor än vi där (säkert sånna som inte syns också...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0