Varma septemberkvällar

Vi kommer fira in helgen med ett riktigt kalas ikväll, vi börjar med sushi och därefter blir det pannacotta till efterrätt! Vi kom på för någon dag sen att det var onödigt längesen vi åt pannacotta, så ikväll blir inte en dag (kväll) för tidigt! Så gott och hur simpelt som helst att göra- kan inte bli bättre! 

Vi funderar på att lägga vår röst inför valet imorgon istället för att göra det nästa söndag, jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska rösta på bara. Så dåligt insatt, som vanligt! Skärpning till nästa val (eh, tänkte jag nog allt för fyra år sen också..)! 

Trevlig fredagskväll på er! 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ole dole doff funkar alltid ;D

2014-09-08 @ 09:36:34
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0