Torsdags kväll - nästan helg

Det börjar verkligen bli mörkt om kvällarna nu, klockan är bara 18 och det är verkligen inte "nu tar jag en promenad utomhus alldeles själv"-vänligt ute, alltså vad fort det går! Och snart så ställer vi om klockan och då blir det ÄNNU mörkare på kvällen.
 
Helgen som var var fullspäckad skulle man kunna säga. På fredagen så hade vi teamfest med jobbet, vi åkte till ett ställe som heter Björnmyra, verkligen mitt ute i skogen. Vi började kvällen med att åka häst och vagn, våran häst som vi åkte med var bäst för hon galopperade över vattenpölarna eftersom dom ju kan vara avgrundsdjupa, sånt vet man ju inte så bäst att inte chansa liksom. Efter det så stoppade vi i oss massa god lokalproducerad mat, bäst!  Jag tycker ju såklart att glöggen och osten från Järvsö var godast! Verkligen helmysig kväll, Tur och Ton för den som är intresserad.
Lördagen spenderades i Gävle tillsammans med lillstrumpa och Matsing (och älsklingen såklart). Vi snurrade runt på stan i jakt efter lite friluftsprylar, flightbag bland annat, inte så lång tid kvar nu innan vi flyger iväg, fikade gofika, åt mat, och just det, vi kollade på Frost! Ah, hur bra är inte den filmen då?! Haha, älskar den, jätterolig ju!
På söndan så var vi hemma hos mina föräldrar, fixade lite mer på bilen (bytte nån rem och så), fikade nybakta bullar och lasagne till middag (inte bullarna då, dom åt vi innan), + att jag hjälpte mami lite att sortera lite bland böckerna (sjukt mycke böcker säger jag bara!).
 
Gjorde mitt första boxningspass på år och dar i tisdags och ja, jobbigt och träningsverk hejhopp men kul var det!
 
 
 Hejsan hejsan jag lovar att inte säga hej till nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0