En lördag i juli

Ja, så är det. Det är redan juli, galet! Idag så lever vi rövare i Gävle. Har varit på Naturkompaniet och provat ut en ryggsäck som jag nog allt måste köpa för den var perfekt för min lilla (tydligen?) kroppsbyggnad. Passade på att testa några kängor också så nu vet jag nog ungefär vad jag vill ha. Friluftsliv- here we come! Ska bara öppna plånboken först.. Har även ätit en god jordgubbscheescake + Rättviks-glass, tur att det är lördag! Råkade svänga in på Indiska också och det vet man ju hur det slutar. 

Nu väntar snart mat och fotbollsmatch innan vi tar tåget tillbaka hem vid 9-tiden ikväll. Bra dag! 



Kommentarer
Postat av: Madde

Bra kläder är a & o vid friluftslivsaktiviteter. Jag som älskar rea och billiga kläder så att man kan köpa nytt oftare (hehe) har tänkt om när det gäller friluftskläder. Det får kosta mer för det gör skillnad! Och Naturkompaniet kan man ju bli pank....mycket fint där :) Men har du tittat på outnorth? du kanske hittar dina kängor och ryggsäck där lite billigare ;) Jag sparade x hundralappar på min fjällrävenjacka där...ett litet tips :) Ska bli spännande att se vad ni kommer ut på för äventyr :)

Svar: Kläderna håller ju länge om man lägger på några hundralappar istället för att snåla- tjänar man ju på i längden! Haha ja, man kan verkligen bli pank där! Jag (Tobbe mest) har surfat runt idag och kollat efter ryggsäcken men den verkar vara svår att få tag på, iaf på svenska sidor. Hittade den på någon amerikansk sida och där var den givetvis billigare, men då finns ju risken för till och då vet man ju inte vart slutnotan hamnar:/ Outnorth har vi handlat ifrån några ggr och dom har bra priser!:) kollade lite snabbt efter kängor idag på nätet men då verkade det knappt skilja något från naturkompaniets priser:( tack för tipset iaf!:) ska bli spännande att följa erat äventyr också, det börjar närma sig:D
Johanna

2014-07-05 @ 19:04:16
URL: http://cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0