En kväll i källaren

Japp, vi har spenderat kvällen (en del av den i alla fall) i källaren. Så nu har vi nyvallade skidor och är redo att ge oss ut i spåret igen! Föredrar dock ett spår med lite färre nedförsbackar än den som vi åkte igår - behöver väl inte säga mer än så.. 
Imorgon är det fredag, pepp på den! Vi har ingenting planerat för helgen, det ska bara bli skönt att vara ledig. Hoppas på lite skidåkning i alla fall, och så tror jag minsann att jag måste äta en semla. Veet, tidigt ute men jag har redan ätit några, sådetså. Snodde ihop några semmelbullar för nån helg sen så finns några kvar i frysen, första gången jag gjort egna och det gick rätt bra faktiskt. 

Nu ska jag inspo- bläddra lite mer i Drömhem innan det är dags att borsta gaddarna. 




Kommentarer
Postat av: Caroline

Imorgon ska jag göra semla :D Inte alls för tidigt jue ^^

2014-01-31 @ 08:44:26
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0