Snart kickar vi igång ett nytt år...

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om min jul (som har varit jättemysig!) men allt jag kan tänka på för tillfället är vad jag ska hitta på för mat tills imorgon. Plockmat och jag har några idéer, men frågan är ju hur länge man står sig på dem? Efterrättsfrågan har jag ju löst såklart (vad annars liksom?) men sen alltså, inte lätt. Har dan på mig att fundera, sen blir det handling efter jobbet. Får väl köpa en påse köttbullar i värsta fall, haha!

I Fredags efter att vi varit på bandy så hade vi bestämt sushikväll och det var verkligen ett bra beslut! Och trots att vi glömde att köpa sjögräs så höll rullarna ihop samt att dom smakade bättre än med sjögräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0