Några timmar kvar...

Nu är det bara några timmar kvar innan jag får julledigt! Det känns hur underbart som helst att få vara ledig i lite över en vecka, dagarna innan julafton kommer vara ganska aktiva men när julafton infaller och dagarna efter så ska jag banne mig försöka ta det lugnt.
Ska inviga ledigheten med bio ikväll, ska se The Hobbit: The Battle of the Five Armies med mitt hjärta. Det är verkligen julkänsla över Sagan om Ringen-filmerna, likaså filmerna om Narnia. Skulle vilja se den någon kväll, har blivit väldigt glest med julfilmer i år.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hobbit var vi och såg åh, himla bra film! :) Hoppas ni får en härlig jul!

Kram

2014-12-22 @ 15:53:57
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0