Söndagsutflykt

Har inte sådär jättemycket vettigt att skriva egentligen men ett litet inlägg ska jag väl lyckas få till. Jo, nu vet jag! Jag, Tobbe och hans syrra styrde kosan mot Gävle i söndags. Vi började med att stanna till hemma hos Lillstrumpa och Mats för lite middag och häng, vi serverades grekisk pytt-i-panna - gott! När vi var mätta och belåtna så packade vi in oss allihopa i bilen och åkte till Läkerol Arena. Där fick vi lyssna på Lars Winnerbäcks musik i nästan två timmar, underbart! Det var verkligen roligt att se honom igen, synd bara att det var en ganska liten publik som tagit sig dit för att se honom.
 
Till veckan så jobbar vi bara t v å (!) dagar, sen åker vi till Stockholm! Vi ska på konsert och på musikal, och sen blir det en massa mys och fika och ja massa bra saker helt enkelt.
Fotot har min snygging till pojkvän tagit, på dopet som vi var på i början av månaden. På lördag är det dags för nästa dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0