Ett besök i Stockholm

Helgen som var så var jag i Stockholm med några fina personer, torsdag till lördag. Vi åt glass i solen, besökte Skansen (mitt första besök, men vi hann inte med allting dock), kollade på hockey på sportbar, drack öl, strosade runt en massa, grillade, kollade på alla finurliga människor som finns och så åt vi massa god mat! Mycket bra helg om jag får säga det själv. Men såhär i efterhand har jag kommit på att jag glömde bort att fota massa mysiga trånga gator och gränder i Gamla stan, vad hände där liksom? Fast kanske lättare att göra det när man är bara två till exempel, så att inte alla måste stå och vänta på en fotograferandes Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0