torsdag veckan innan påsk

Vi skulle äta stuvade makaroner och köttfärssås igår (den som inte har provat den kombon borde göra det bums!). Men sen så visade det sig att vi bara hade pytte makaroner. Så jag tänkte att stuvad spaghetti får det bli istället (hade pappa i telefonen och han sa att han hade ätit det förut, stuvad spaghetti). Sen så insåg jag att vi hade alldeles för lite mjölk kvar, eftersom vi drack det till maten i förrgår (pannkaka) så då blev det ingen stuvning heller. Så spaghetti och köttfärssås slutade vi på. Gott det också i och för sig men inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

Var på gymmet för första gången ever igår, lilla jag alldeles själv men det gick bra! Fick hjälp att ställa in crosstrainern och sen var det bara att köra. Trodde jag skulle dö efter t r e hela minutrar men jag lyckades hålla i i en halvtimme i alla fall. Försökte att inte bli alldeles psykad av att tjejen brevid mig hade motståndet på typ det dubbla mot för vad jag hade, och sen var det allt lite tråkigt att bara stå där också. Måste fylla telefonen med massa bra musik till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0