Lite såhär såg födelsedagsfikafesten ut

Hej fredag kväll och hej helg! Det är alldeles lagom att jobba i fyra dagar och sen vara ledig i tre tycker jag. Ledig i måndags, ledig nästa fredag och ledig nästa måndag. Tänk om det kunde vara påsk lite oftare?
Vi har ingenting alls planerat i helgen vilket faktiskt känns väldigt skönt. Åka in en sväng till stan och handla lite (lekakulor till exempel så att man kan plantera lite snart. Skulle vilja prova att plantera paprika - borde väl inte vara alltför svårt?) men annars - ingenting! Kanske att Tobbe har match, får höra sen när han kommer hem från träningen.
 
Fotbollskväll ikväll eftersom Sverige möter Irland. Ska väl titta lite jag också även om inte tv:n kommer få min fulla uppmärksamhet.
 
Här nedan kommer några bilder från min födelsedagsfikabjudning. Min första tårta som jag gjort faktiskt (citronkräm och kokosgrädde) och mina första makarons också (vanilj och lakrits), sen bjöds det på bullar och kärleksmums efter Leilas recept, och småkakor med hallonsylt och maräng efter duktiga Lisa och Monica Eisenmans recept. Dock så känns det som att flera kort har försvunnit från kameran? Jättekonstigt, men jag är väldigt säker på att det till exempel fanns kort på tavlan som jag fick av lillasyster. Ska jag behöva formatera om kortet tro?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men guuu va kort! Nu blev jag alldeles jättefikasugen!!

2013-03-27 @ 16:59:56
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0