En liten tillbakablick

Är jag verkligen så upptagen så att jag inte ens hinner blogga på vardagarna? Det verkar nästan så, och den här veckan känns det knappt som att jag har suttit i soffan någonting, förutom i onsdags kväll då som är obligatorisk tv-kväll (jag har suttit i soffan flera kvällar, men inte sådär jättelänge och kan tänkas att jag var lite trött också). Sen blir det alltid såhär när jag sätter mig för att blogga; vad fasen ska jag blogga om?! Vi gör såhär - vi dyker ner i fotoarkivet så ska vi se om vi hittar något roligt där!
 
Och vill ni ha vårinspiration så ska ni kika in här, pastelligt och fint! Eller så kikar ni in på hela bloggen så får ni se kuddarna hon har sytt också, hur fina som helst!
 
Förresten så har jag precis förberett maten tills Tobbe kommer hem och självklart så lyckades jag på något sätt slå vispen ur kastrullen när jag höll på att göra sås (vilket förövrigt är svårare än vad man kan tro utan recept!) så att den hamnade på armen. Så en bränd Johanna, ja lite.
 
I november så hade Annelen inflyttningsfest. Då såg det ut ungefär såhär;
Efter några (hrm) glas bål, soffhäng och balkonghäng, underhållning och lite dans så begav vi oss ut i natten på nya upptåg.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men vad gullig du är! Tack för länkningen :)
Känner igen mig i det där med att blogga på veckodagarna...man är så trött så det känns som att inspirationen har flugit all världens väg ibland :)
Trevlig helg på dig!

2013-03-08 @ 20:49:47
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0