Torsdag den 4:e juli 2013

Sitter hemma hos svärföräldrarna och latar mig i väntan på att T ska klippa klart gräset - bra arbetsfördelning kallas det! Tänkte försöka läsa lite i boken som jag börjat på (De korrupta, inte kommit någon vart sen jag skrev om den boken sist) innan det är dags att åka hem och laga mat. Ska försöka ta mig ut på en cykeltid senare ikväll också, försöka i alla fall...

Helgen börjar så smått ta form, imorgon kväll ska vi på Bollnäs stadsfest och se/lyssna på M.I.D och Morgana Lefay, på lördag så ska vi åka till Svedbovallen och på kvällen ska vi på Sägensafari! Söndan tror jag är rätt omplanterad och så tycker jag att det får vara. Bad kanske om det är fint väder?

Nu ska jag ge boken en chans annars så kommer jag inte hinna läsa någonting nu heller.


Kommentarer
Postat av: Madde

Kräver ett omdöme om sägensafarit sen :)
Såg en affisch om det häromdagen och tyckte att det lät spännande :)

2013-07-04 @ 18:51:23
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0