Så är det att bo i skogen

Hej fina ni! Ja, såhär är det att bo i skogen och när man har delat internet - det fungerar inte alla gånger. Nu har det inte fungerat på flera dagar och jag har egentligen tonvis med bilder att visa! Men då blir det ett inlägg från telefonen istället och då går det för långsamt att lägga upp bilder. Ja ni hör ju.
Vi spenderade helgen som var i Stockholm, vi var på Iron Maiden-konsert i lördags kväll och på dagen så njöt vi av sommarvärmen (som var som bortblåst på söndan). Konserten var bra men jag kan inte säga att jag rekommenderar att gå på konsert på Friends Arena då ljudet var riktigt dåligt! Tråkigt eftersom det var min första Maiden-konsert, fick ju inte riktigt den rätta känslan. Hoppas på bättre ljudupplevelse på nästa konsert som vi ska på i augusti. Men då ska vi på Grönan så jag vet inte hur mycket man kan vänta sig?

Drygt två veckor kvar till semester nu, grymt skönt ska det bli! Nu är det dags för mer jobb och sen ska vi hem till svärföräldrarna och käka mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0