Torsdag den 3:e januari

Hej från sjukstugan! Jo visst blev det väl så, idag är jag hemma från jobbet och vårdar min förkylning med några avsnitt av Gossip Girl,  te och några skedar (mer än så fanns inte kvar) glass. Snön faller utanför fönstrena också, kanske kommer vi få lite av det som töat bort tillbaka.
Jag hoppas att förkylningen har försvunnit (till största del i alla fall) tills på lördag, vi har planer på att eventuellt åka skridskor då och det ser jag fram emot. Vi hade tänkt göra det mellan jul och nyår, men tiden infann sig inte riktigt och inte vädret heller.
 
Tobbe hittade en billig resa till Mexico igår, dock så var den verkligen i sista minuten då planet lyfte redan igår kväll. Men visst hade det varit härligt att resa bort till värmen, blir ju inte mindre sugen av att kolla igenom våra gamla resebilder till Skiathos. Det var en fin vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0