Onsdag den 23:e januari

Varför försvinner saker hela tiden? Lägger man saker och ting på ett ställe, så borde dom ligga kvar där tills man ska ha dom nästa gång. Mina leggings till exempel, puts väck. Ingen aning om vart dom har tagit vägen (jag har ingen aning om vart jag la dom sist heller, det kanske har med saken att göra..). Ja okej, jag har lite dålig koll på grejer, men så är det.
Nu ikväll så har jag börjat fylla skåpet som vi hämtade hem i helgen, tanken är att det ska resultera i mer plats i köket till andra kökstillbehör som vi inte packat upp ännu. Och får vi packa upp mer saker, blir det färre lådor i hobbyrummet och då kan vi börja göra iordning där inne också. Fast en sak i taget, vi ska måla en skänk först.
En liten kompis som Tobbe fick i julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0