Ett år klokare

Handlat, lagat mat, diskat och målat - så har min kväll sett ut. Känner att ögonen börjar bli lite trötta nu men ska försöka hålla mig vaken tills fotbollsmatchen är slut (hålla Tobbe sällskap i soffan medans jag ägnar tv:n sådär lagom mycket uppmärksamhet. Tror jag ska läsa en bok när jag bloggat klart). Imorgon kväll däremot då är det tv-kväll igen! Sveriges mästerkock och Mia på Grötö, det enda som jag följer på tv för tillfället (?).
 
Igår fyllde jag ett år äldre, 28 år har jag landat på nu. Men nej, jag känner mig inte speciellt gammal. Spenderade kvällen tillsammans med två av dom bästa personerna, älskling och Annelen. Annelen bjöd på middag och sen så var vi på bio, Die Hard. Åt popcorn, godis och drack cola, och så fick jag finaste tallrikarna  av Annelen (inte på bion då men hemma hos henne), från Green Gate. Matchade precis den lilla kannan som jag köpte där i lördags. Tack för en supermysig kväll!
 
Bjuder på lite matbilder, en bild på Tobbes jättegoda sallad och sen en frukostbild. Lägg märke till fisken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0