I väntans tider..

Det låter som att Ivar(?) har hittat vägen till Herte, blåser runt knutarna så jag är glad att jag slipper vara utomhus! En dag kvar att jobba den här veckan, sen äntligen helg! Hoppas att. I hinner få klart det sista med julklapparna och sen så hade vi tänkt låta granen komma in. Egentligen så känns det för tidigt, samtidigt så sprider den så mycket julkänslor och det kan behövas med tanke på att snön nu håller på att smälta bort. Går väl dessutom ännu fortare nu när det blåser. Vi som är laddade inför skidsäsongen, kom igen nu! 
 
Helgen ska ägnas åt lussebak också, skäms på mig men jag har fortfarande inte bakat..och jag vill ha lussebullar, känns som att jag varit sugen på det varje dag i nån vecka nu! 
 
Ernst ikväll igen, glöm inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0