Söndag den 21:a april

Den här herren var jag och hälsade på igår. Jag vet inte vad han heter men han har ett stort och ludet huvud i alla fall och han hade nog gärna fått lite gräs att tugga på istället för det torra grässtrået som jag sträckte fram till honom. Vi fick oss en liten pratstund och han posade så snällt för kameran. Kände nog att det var hans tur och inte alla damernas att få lite uppmärksamhet.
Hämtade hem min cykel också så hade väl tänkt att den skulle få ut och röra lite på sig. Jag också för den delen. Så skönt att nästan all snö har försvunnit, så härligt med vårväder! Är dock inställd på att det kommer komma minst en dag till med snöväder, brukar det ju alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kossan såg minsann lite sur ut ^^ Tycker vi kan döpa honom till Rune :D

2013-04-23 @ 17:04:37
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0