Första mötet

Efter att vi varit på middag hos Tobbes föräldrar igår så tog vi en sväng ner till Hällen. Första besöket där för min del men det blev inte så många kort för jag var inte ultimat klädd för att krypa omkring på stenblocken och kamerabatteriet var näst intill urladdat. Några foton hann det bli i alla fall, här nedan ser ni några.

Ikväll ska jag träffa två av mina tjejer och det ska bli himla trevligt! Blir ju så länge mellan gångerna så vi lär ju ha en del att upptadeta varandra om misstänker jag. Men innan det så ska vi äta frukost, städa, duscha, handla, packa in missarna i bilen och åka till Ljusdal, och sen gå hem till Frida och Mats för födelsedagsfika. Det gäller ju att se till att man har saker att göra;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0