Helgen i text

Vilken bra helg det här har varit! Inledde helgen med middag på La Casetta, maten var verkligen ingen höjdare men sällskapet går inte att klaga på. Maten däremot som sagt; överstekt tonfisk som var seg, smaklös sås, entrecote som var sisådär (frågan om stekgrad på köttet ställdes inte ens). Colan smakade ju bra i alla fall..nej, inget jag skulle rekommendera direkt, men nu har vi provat det stället i alla fall. Kvällen spenderades sedan i soffan framför en film, dock så var vi rätt trötta allihopa så det blev en tidig kväll.
Gårdagen inleddes med helgfrukost med inte mindre än tre grabbar, efter det gjorde vi en sväng på stan och sedan så satt vi på balkongen i solen och lirade gura (inte jag då dock), sjöng o drack lite öl. Himla fint. Efter det dukades det upp för tacosmiddag innan vi drog vidare på förfest innan stundande Mustasch. Grym kväll, helt klart!
Idag har varit en bakisdag även om jag klarade mig från baksmällan. Däremot så har min snok varit lite öm då jag och Frida dansade lite väl vilt igår. Hon har ett avtryck av min näsa i sitt huvud, typ. Bilder från helgen kommer, men det får bli imorgon när jag dels har lagt över bilderna till min dator.

Kvällen ikväll kommer spenderas i soffan och bestå av en himla massa söndagsmys♥

Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Tänkte bara lämna ett spår efter mig :)

2012-03-05 @ 20:21:13
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Madde

Idén är det inge fel på, men det är självbehärskningen som sätter stopp ;) Finns det godis så äts det upp haha

2012-03-06 @ 16:21:51
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:17:42
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0