Bingolotto-kväll

Tänkte skriva att jag har jäkla bra disiplin eftersom jag fortfarande sitter kvar här när jag egentligen borde diska, men vatusan! Man måste ju vila lite efter jobbet också och jag ska ju faktiskt ta tag i diskberget om bara några minuter. Så, vi skippar disiplinsnacket.
Hade för övrigt utbildning på jobbet idag och himlans vad trött jag blev! Lyckades hålla mig vaken i alla fall och bara det känns som en bedrift.

I söndags kväll så åt jag, Tobbe, Frida o Mats paj hemma hos mig, och sen så spelade vi Bingolotto. Toklängesen jag gjorde det, och det var ju inte alls som förut. Vi kanske börjar bli gamla men dom körde igenom hela programmet på bara en timme! What liksom? Fotöljprat då? Färgfemman? Välja en tavla (okej jag vet att just det var längesen det var så, men ändå). Var en trevlig kväll även fast vi inte vann nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0