A new age moving in

Var iväg och dansade afro ikväll på Stark, första gången på jag vet inte hur länge. Roligt var det i alla fall och jag tror vi är väldigt överens om att köra ett pass nästa vecka också!

Bra där Johanna, stoppa i dig bröd så att du får ont i magen. Himlans toppen du. Nej, måste bli struktur på det här igen känner jag, skippa bröd helt funkar inte men kanske går det bättre med glutenfritt? Kan vara värt att prova, blir till att baka lite när brödet jag har hemma har tagit slut. Slänga? Nej det går ju inte, måste ju ätas upp..så några dagar till med magont får jag nog stå ut med. Och ni med mitt gnäll, men jag gnäller inte alltför mycket tycker jag.

Åh, jag var på bio igår förresten, ett fint gäng på sex personer var vi! Lejonkungen visades så vi var något nostalgiska vill jag lova. Vi avslutade kvällen på Michels där vi intog lite mat, och där vi även fick sällskap av en sjunde person. Trevligt var det tycker jag. Blev en film hemma också innan det var dags att sova, Underworld. Så nu har jag sett den första. Jag var lite i tröttaste laget, men den var okej tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, va underworld bra? Hörde att den var sevärd, var tyckte du? ^^

2012-02-15 @ 11:21:13
URL: http://awesomecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0