Såhär efter jul

Jag har haft en riktigt bra jul tillsammans med familj och vänner. Jag och Tobbe firade först julafton hemma hos hans familj, och efter Kalle Anka så styrde vi vidare mot min familj. Väldigt mysigt att vi hann med att träffa alla. På juldagskvällen så hälsade vi på tjejerna i Ljusdal, blev dock en snabbivist eftersom vi var tvugna att åka hem och ta fram soptunnan. Det är inte bara att bo i hus, speciellt inte när hyresvärden är bortrest. På annandan så fick vi besök av min familj, dom hade med sig de julklappar som vi inte fick plats med i bilen (liten bil + två kattburar i baksätet ger inte så mycket plats över för nånting annat) och så passade vi på att fika lite. Så det har varit en mysig och inte alltför stressig jul med god mat, precis som det ska vara.
 
Idag så har vi inhandlat lite smått och gott inför nyårsfesten som vi ska ha på måndag, tror faktiskt att vi har fått tag på det mesta som vi tänkt oss!
Istället för ett julkort så fick vi det här av min mor och far, en korg med ost, kex, marmelad, choklad, servetter, te och faktiskt ett julkort däri också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0