Under dina ögonlock, fladdrar drömmarna förbi

Bättre danskväll idag än vad det var förra veckan. Förra veckan stod jag bakom en tant som kunde koreografin, men som gjorde allt åt fel håll. Hur irriterande som helst. Frida fick en sån stjärna framför sig idag, jag klarade mig undan med en tant som luktade en massa svett redan innan vi hade börjat dansa. Hellre det.

Blev bjuden på pasta carbonara ikväll av ♥, gott! Och nu fortsätter han att slava i köket med disken. Efter det blir det soffan och One Tree Hill, min kropp har jobbat tillräckligt för idag som det känns.

Har en himlans massa fina saker inplanerade nu framöver i alla fall, har till exempel redan två saker inbokade i september, inte illa och inte dåliga grejer heller! Längtas lite, jaa! Men, vi börjar med att spendera några dagar i fjällen, närmare bestämt Messlingen nu under påsken, åker efter jobbet på torsdag kväll och kommer hem någon dag senare. Hoppas på kanonväder så att man kan sitta ute och njuta av solen - med näsan i en bok skulle inte vara helt fel.
Och nästa vecka ska vi på bio, och så kommer Annelen hem från Teneriffa (krya på dig vännen!) och Jonsson kommer upp från Uppsala. Himlans så fint.

Födelsedagspresent från söta Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0