What have we become

Det är helt sick varmt ute - fortfarande nästan 20 grader! Känns som sommar så nu känner jag mig lite kluven. Sommar är ju bäst men hösten och den klara, kalla luften gillar jag ju också..
Var tokvarmt inne på jobbet idag i alla fall och det gillas inte. På förmiddagen kändes det som att man satt i regnskogen, varmt och en luftfuktighet som inte var att leka med. På eftermiddagen så var det bara varmt. Branog jobbigt det också. Så, nu ska jag sluta klaga.

Någon som vet hur länge veterinären har öppet? Jag skulle dit idag efter jobbet och köpa kattemat men då hade dom minsann slagit igen portarna. Blir till att skicka pappa-express imorgon. Och på tal om express..kan det vara så att det är ett paket påväg hem till mig? Kanske, tyckte nämligen att jag förtjänade det igår;)

Fina Blake

Bild från google bildsök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0