En tisdag i november

Borde ha förstår från start att det här inte skulle bli en så speciellt bra dag. Jag tar det lite från början, så börjar med tankar från igår. Satt på bussen hem och tänkte väl på att det var halt antar jag, men konstaterade att det inte är så ofta som bussar hamnar i diket ändå. Kom då att tänka på en busschaufför som brukade köra skolbussen när jag var liten, bussen hamnade i diket några gånger när han körde, jag var som tur var aldrig med på någon sådan tur. Kommer inte riktigt ihåg hur han såg ut, men får upp en bild av Haddock i alla fall.
Imorse när jag gick till tåget så var det verkligen superhalt ute. Fick spänna benen för att ta mig uppför backen till kinarestaurangen, men tänkte att det iaf är tur att jag ska åka tåg och inte buss. Tjena. Kommer fram till stationen, inget tåg i sikte men däremot en ersättningsbuss. Knatar fram mot bussen och vem är det som ska köra bussen?! Precis, busschauffören som brukade köra skolbussen! Hur stora är oddsen egentligen? Tog det som ett tecken på att vi skulle hamnade i diket så var rädd typ hela färden, men det gick bra.

Det var starten på den dåliga dagen, men nu kom jag faktiskt av mig lite. Massa störda saker på jobbet bara, som jag ska bråka vidare om imorgon kan jag lova. Irriterande!

Men nu blir det soffan och One Tree Hill, och sen är det visst redan dags att lägga sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0