Välkommen in

Har lagat mat + ätit, diskat och dammsugit lägenheten - på en timme! Jo jag tackar ja, det gäller att vara effektiv ibland så att fredagskvällen blir längre:) Hade tänkt ägna största delen av kvällen till min nya drog (den börjar på L men mer än så säger jag inte), men jag undrar jag om jag kanske ska titta på en film eller nåt istället?

Ska försöka peppa inför imorgon också, Torön och Engmans Kapell. Det visar sig väl om vi överhuvud taget kommer in på den där ön den här gången, kommer bli grymt mycket folk trots att det ser ut att bli dåligt väder. Men vi startar upp med grillning och förtäring av något flytande hemma hos Annelen, och det kommer nog allt bli grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0