Do you dare?

Nu äre såhär va, jag vill ju heller inte bada i vassen i sommar (det är ju där storgäddan håller till ju). Så även fast glassen verkligen skrek på mig i glassdisken på Prix så fick den ligga kvar, och det blev ett varv runt sjön fast jag egentligen kanske inte hade lust. Är det inte fantastiskt duktigt så säg:D Tog till och med bilen till Prix för jag passade på att slänga lite glas, plast och panta lite. Och det var verkligen lite pant, en påse bara, blev alldeles förvånad.

Så nu känner jag att jag är värd att titta på L Word ikväll, första säsongen är snart till ända och den är ju så bra ju! Tur att Frida har fler så att jag kan låna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0