Jump around

En halv jobbdag klarade jag av idag i alla fall, sen fick jag så lov att åka hem och vila min förkylning. Men det känns ju helt okej när man är hemma när det är lugnt och tyst och ingen förutom katterna att prata med. Sen när man ska göra något mer avancerat (typ gå till tåget i morse för det resulterade i en big time hostattack så att Henke funderade vad jag höll på med) så känns det att man inte är helt kry. Menkomigennu, jag måste aktivera mig nununu. Men nej, det blir till att vara hemma åtminstone imorgon också, sen ska jag vara frisk! I alla fall senast torsdag.

Så, nog om det. Har aktiverat huvet medans jag vilat kroppen idag, lite disiplin har jag åtminstone.

Och ego, det får man va!;D

Kommentarer
Postat av: Julia

klart man ska va lite ego ;D va jobbigt det låter med förkylningen, krya på dej! mitt fortsätter att gå fram och tillbax hela tiden.. ena dagen känns det bättre nästa känns det värre x( blö. kram!

2011-03-22 @ 13:01:25
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0