A sunday smile

Hade en fin kväll igår tillsammans med några vänner. Vi började med mat på Michels, och efter det så drog vi hem till mig för cider och prat. Slank ner några Ahgrens bilar och choklad också, men det börjar ju nästan höra till nu. Vi hamnade i alla fall på Jvgs tillslut, när vi väl lyckats ta oss in. Lång kö, folk som trängs och ett dåligt släppa-in-filk-system gjorde att det tog sin lilla tid innan man kom in. Och det var väl som vanligt inte värt väntan. Hemma-häng är ju ändå trevligast. Är det för att vi börjar bli gamla månne?

Idag så tittar faktiskt solen fram och det känns som att det var några dagar sedan man såg den så ska försöka hinna med att få lite sol på mig hade jag tänkt, innan den försvinner in bakom regnmolnen som ser ut att vägra försvinna.

Och för övrigt så är det förjävla dammigt på min tv-bänk, kanske borde försöka göra något åt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0