True life

Det här har varit en bra helg! Rätt trött just för tillfället på grund av lite för lite sömn, men det är det ju värt!

Fredag; lugn kväll som spenderades hemma hos mig. Youtube-klipp, film (Red Riding Hood), chips, morötter och dip. Inte så tokigt alls.
Lördag; Glass i Åsbo, middag i Bollnäs med några fina människor, vidare till fest och sedan Långnäs där vi dansade oss svettiga (Frida och jag vann nog den tävligen tror jag) till Engmans Kapell. Ah, grymt!
Söndag; Nästan missat ett tåg (var på håret kan jag lova!), målat byrå, ätit jordgubbar och smultron direkt ur landet. Och nu är jag hemma igen och ska nog kolla på L Word som det känns.

Bild från google bildsök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0