Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen

Julen är utstädad och det känns bra. Mina nya lampor är på plats, likaså de fina brickorna jag fick av mamma och pappa, samt en ny fin burk. Bilder kommer men ljuset är inte optimalt just nu.

Första säsongen av The Vampire Diaries är till ända, kan hålla med Frida om att dom första avsnitten kanske inte är superbra, men det blir grymt. Oh, nu vill jag bara börja kolla på säsong nummer två på en gång, men ikväll hade jag tänkt ta mig an Harry Potter och den flammande bägaren.

Börjar faktiskt bli sugen på kinamat igen, precis som jag misstänkte. Får se om det blir det + bästa mr LW i veckan, jag hoppas åtminstone på det.

Här bjuder jag på några bilder från Egypten. Bilden på mig har P Jonsson tagit.


Kommentarer
Postat av: Annelen

hej gumman! ser ut som du haft en bra semester =) härnere e det bara fint, saknar den svenska maten bara =/ lever mycket på sallad. men hittat en mongolisk resturang som e super god =) va dit med angelica i torsdag. igår åkte hon hem och A-m kom hit. ikväll blir det span på en bartender som A-M tycker e söt =) ha det bra så hörs vi nå mer senare =)

2011-01-17 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0