Och du får bli ditt eget öde, säg till dig själv att du är bra

Aw, jag är så dålig. Hålla på att kasta bort saker såhär alltså, det är inte bra:/

Över halva jobbveckan har gått nu, det känns positivt. Dock ska jag jobba övertid imorgon eftersom vi måste gå på ett minimöte. Känns sådär, men det handlar bara om 45 minuter så det är inte hela världen. Då har jag 45 minuter tillgodo till någon annan dag.
Helgen är riktigt oplanerad och jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller inte. Mest inte bra tror jag, för jag vet inte alls vad jag ska göra. Men sånt brukar ju iofs alltid lösa sig.

På kvällens agenda står;
* Viktigt telefonsamtal
* Disk
* Ett avsnitt av True Blood

Bricka, julklapp från m&p

Cult Design, present till mamma

Musmatta, julklapp från Lillstrumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0