Mitt nya jag

Rubriken är inte så drastisk som den kan verka, det är en boktitel;)

Mitt nya jag - Sophie Kinsella

"Tänk om du vaknade en morgon och hela ditt liv var perfekt...

Lexi vaknar upp på sjukhuset efter en bilolycka. Hon tror att året är 2004 och att hon är 25 år gammal med sneda tänder och ett katastrofalt kärleksliv. Men egentligen är det år 2007. Hennes tänder är raka, hon är chef på avdelningen hon tidigare arbetade på - och hon är gift. Med en snygg miljonär. Vad har hon gjort för att få alla sina drömmar att gå i uppfyllelse?
När hon lär sig mer om sitt nya, perfekta, liv upptäcker hon mindre smickrande saker om sig själv. Som att alla hennes tidigare vänner hatar henne och att hon har många hemligheter. Vad har hon råkat ut för? Kommer hon någonsin att komma ihåg vad hon har gjort? Och vad kommer att hända om hon verkligen gör det?
"

Chick lit när det är som bäst. Men tyvärr så är det ingen tågvänlig bok - körde nån fejkhosta där ibland när jag inte kunde hålla tillbaka skrattet.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, man kanske får låna? (a)

2011-01-24 @ 21:34:45
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Fotograf Malin Westman

Hejsan ^^

Var nu med och tävla om väggkoordinater ifrån wallstyle.se värde 499 kr :D

2011-01-25 @ 18:40:48
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, jag som tänkt köpa den! Då är den alltså bra? Ska genast segla in på en e-handel och beställa den.

2011-02-03 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0