We build then we break

Härliga fredag! Den här veckan har faktiskt varit riktigt bra. Det har flytit på bra på jobbet, och det gör mycket. Idag så började jag dagen med att få blommor, en bukett med tulpaner. Vita, så fina. Dom pryder mitt kök nu. Tack Mia, men du hade inte behövt!:)
Träffade världens bästa Tony idag på Prix. Det var huur länge sen som helst jag sist träffade honom. Så konstigt, hur stort är Ljusdal liksom? Skulle inte förvåna mig om vi träffas i Bollnäs imorgon just eftersom det är större och eftersom vi ska dit båda två. Jättekul att träffa honom iaf, jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång!

Ikväll blir det en lugn fredag i soffan tillsammans med katterna framför en film. Och kanske ett avsnitt Gossip Girl? Ja jag vet, jag blir helt besatt men så äre bara. Så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? ha en fin helg,kram! :)

2011-02-05 @ 01:18:01
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0