Our first time

Har alla snöstorm idag? Det verkar så, sjukt jävla tråkigt väder i alla fall. Lillasyster sitter fast på ett tåg, så jag får väl vara glad över att jag kom hem i tid i alla fall. Nån minut sen kanske, men så är det ju typ alltid.
Tränade igår så har fin träningsvärk idag. Det känns som att den bara blir värre och värre, men det var rätt jobbigt också så hade jag inte fått träningsvärk så vet inte jag. Känns ju att jag har gjort något bra iaf, och det gillas.

Nu ska jag ta mig an disken och efter det åker dammsugaren fram, dom små liven är bra på att håra ner men sämre på att städa skulle man kunna säga. Men efter det ska jag bosätta mig i soffan med en kopp te och kolla på Gossip Girl och kanske spela lite tv-spel. Men Gossip Girl framför allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0