Cloud connected

Sådär, nu har jag en sorts kakor att bjuda på i helgen i alla fall. Haha, det går framåt.

X-trafik var givmilda idag, minst sagt. Ett gratis 30-dagars kort och ett presentkort väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Inte mer än rätt alltså! Fytusan vad dom är sena jämtjämtjämt.

Frida o jag hade en grym kväll igår. Käkade goda varma mackor + sallad till middag + en liten efterrätt i form av två chokladbitar. Efter det fixade vi grym (...) musik till en finen lista, och efter det öste vi wii. Dans i alla dess former, och vi var väl inte alltid så grymma som vi kanske tyckte att vi var;D Men nu väntar vi med spänning på att grabbarna ska dansa i helgen. Så kravlistan över kläder har ökat; *Finkläder (typ skjorta då) och *Mjukisbyxor (aa, men dock inte tillsammans).


Kommentarer
Postat av: DanceMaster!

Haha^^ jag å mats kommer att dansa världsklass efter några shots å slipsen runt huvudet... eller?!? hmmm... :P

2011-02-23 @ 01:02:04
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh tack, va gullig du är! <3 Roligt att du tittar in ibland :)



Mja, har fått förkylningen från hell så här är det inte så livat för tillfället :( Men det går ju över nån gång! =) Men med katterna är det bra, de är så gulliga nu när jag är sjuk, ligger hos mig alla tre :)



Ha det bra! Kramar

2011-02-23 @ 17:01:15
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Ja det är ena underbara djur vi har skaffat oss! =)



Ja typ alla här nere är sjuka nu, min bror låg till och från i 3 veckor och jag är inne på min andra vecka nu.. men som sagt, det går över =)



Kramar

2011-02-23 @ 21:24:24
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Peter; Haha, lätt! Frida o jag kommer sitta spända av förväntan^^

2011-02-23 @ 21:58:19
Postat av: Julia

lät som en riktigt fin kväll det där ju :) gött med varma mackor och choklad. allt bra med dej annars? kramis!

2011-02-26 @ 12:22:04
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0