Sista augusti 2011

Åh, varför räcker inte kvällarna till för? Hinner ju inte ens måla naglarna och det är fan illa, haha. Har i alla fall tränat ikväll, boxning och core (jag och Annelen är lätt värda 5 kilo godis var nu!) så skulle tro att jag är rätt mör imorgon. Och just nu känner jag mig rätt trött så ska nog snart krypa ner i sängen med min bok. Har fått undan lite historia ikväll men inte så mycket som jag egentligen hade tänkt - får försöka hinna med det imorgon. Men kände att jag var värd lite ledig tid framför tvn ikväll och Leila bakar i Frankrike, blev ingen slapptid alls igår nämligen.

Och så har jag lyckats tappa bort min mobilladdare, det är inte alls bra. Förhoppningsvis så befinner den sig i Åsbo, men är den inte där så vette tusan vart jag lagt den. På något bra ställe antagligen, där allt hamnar som man tappar bort. Och sedan hittar igen av en slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0